hoofdmenu | Zoek op Categorie | Zoek op Trefwoord | Nieuw | Zoeken | Bijbel

 

Bekijken Bijbelteksten

Trefwoord 
Wijzigen
Liefde (Gods brief voor jou)

Categorie
OP ZOEK NAAR GOD

Toelichting

Gods brief voor jou

 

Mijn hele hart gaat naar je uit
Misschien ken je Me nog niet, maar Ik ken je al sinds het eerste moment van je leven. Ik heb jou geschapen en Ik heb gewild dat jij er bent. Mijn hele vaderhart gaat naar je uit, want jij mag Mijn kind worden. Waarom toch leef je zonder Mij? Ik zou zo graag willen dat je besefte hoeveel Ik om je geef. Zie je dan niet hoe leeg je hart is en hoe doelloos jouw leven is zonder Mij? Het ergste wat je Mij aan kunt doen is Mij buiten jouw leven te houden.

 

Ik wil er voor je zijn
Ik wil zo graag in een diepe relatie met jou leven, daarvoor heb Ik je gemaakt. Ik wil jouw leven zo graag zin geven en je innerlijk verzadigen met Mijn vrede, Mijn blijdschap, Mijn liefde en Mijn zachtmoedigheid. Waarom zoek je je geluk, je innerlijke bevrediging en de verlichting van je nood, je pijn en je eenzaamheid toch buiten Mij in dingen die jou maar zo heel even geven waar je naar verlangt? Ik wil er voor je zijn elke dag, elke nacht, elk moment. Ik zie hoe onbevredigend dit leven ten diepste eigenlijk voor je is. Daarom roep Ik je, omdat Ik jou wil vervullen en genezen in je ziel met Mijn stromen van levend water.

 

Ik wil je vergeven en beschermen
Ik wil al jouw zonden die nu tussen jou en Mij instaan zo graag vergeven en jou leren leven naar Mijn wil. Mijn wil voor jou is dat je leeft vanuit een relatie met Mij. Ik wil jou zo graag beschermen voor de schade van deze harde God-loze wereld. Om dit voor jou mogelijk te maken heb Ik het liefste wat Ik heb daarvoor gegeven: Mijn Zoon Jezus. Jezus is het bewijs van Mijn liefde aan jou. Hij kwam naar de aarde om te laten zien wie Ik ben, om je de weg te wijzen naar Mij. Hij zélf heeft die weg gemaakt. Hij is aan het kruis voor jouw zonden gestorven, heeft zo jouw straf gedragen, jouw zonden op zich genomen zodat jij vergeving kunt ontvangen.

 

Laat Mij toe in je hart en je leven
Deze weg van vergeving door het offer van Jezus is de weg waardoor jij je leven met Mij weer in orde kunt maken en een relatie met Mij kunt aangaan. Ik deed dit uit liefde voor jou! Bekeer je alsjeblieft van je leven zonder Mij, laat Mij toe in je hart en je leven, bid om vergeving van je zonden en kom bij Mij. Dan zal je ervaren dat Ik een levende God ben die in jouw hart gaat werken en alles nieuw gaat maken.

 

Geef Mij een kans
Luister toch naar Mijn stem. Geef Mij een kans. Geen kerk of religieus gedrag kan jou voor de eeuwigheid redden. Alleen als jij je bekeert tot Mij, vergeving voor jouw zonden ontvangt door het offer van Jezus, en naar Mijn wil gaat leven, wordt je Mijn kind en dus gered voor de eeuwigheid. Ik zoek naar jou in Mijn liefde, omdat Ik niet wil dat je ziel verloren gaat als je sterft, en eindigt bij Mijn tegenstander, satan.

 

Ik hou van je!
Als je Mij en Mijn wil voor jouw leven beter wilt leren kennen, lees dan Mijn brief die Ik aan jou heb geschreven, de Bijbel, en zoek contact met Mij door te bidden. Zoek dan een plaats op waar mensen bij elkaar komen die in een levende relatie met Mij leven. Ik hou van je en Ik zou je heel graag eens willen ontmoeten!

 

Je Schepper

 

Want God heeft zoveel liefde voor de wereld, dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven; zodat ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft.

 

(Johannes 3, vers 16, uit de Bijbel, vertaling: Het Boek.)

 

Bron : http://www.naarhouse.nl/wie-is-jezus/een-brief-speciaal-voor-jou!.html#NavigatieAnker


Bijbelteksten
Romeinen  13  : 10
De liefde doet de naaste geen kwaad. Daarom is de liefde de vervulling van de wet. (HSV-vertaling)
Onbekend/Anders

   Bijbeltekst toevoegen

Website('s) of documenten
 Een brief voor jou (Youtube)
 Een parel (lied van Gerald Troost)
 Tim Keller : Can a mother forget (Youtube 3.47 minuten)

 


  Terug


Versie december 2009